مزاحم روانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

تازگیا بر اثر زیاد شدن پنیر در ایران خنگی رواج یافته و مزاحم ها افزایش!!!!!!!!

این وب های لوکس بلاگ هم اینش خوبه که نظر خصوصی رو تایید میکنه و من تازگیا یه مزاحم روانی به نام مستر آرش پیدا کردم که به خیال خودش آمار منو داره اما کور خونده و بدیش اینه که هیچ اثری از خودش جا نمیذاره و وقتی میام تشریف نحسش رو اینجا نداره! دارم بهت میگم آقا آرش من نه اهل رفاقتم نه این که بخوام جلوی خری مثل تو گاف بدم حالا خود دانی پرت به پرم نگیره که بد می سوزونمت عوضی!

نمیدونم این اسم ها رو از کجا آوردی اما خط من اینی که گفتی نیست و این اسمی رو هم که گفتی تا به حال نشنیدم!!!!



نظرات شما عزیزان:

رها حصاری
ساعت21:45---23 ارديبهشت 1392
سلام
طبق معمول اومدم نبودی
واسم عادت شده هر بار که به اینترنت وصل میشم بهت سر بزنم دست خودم نیست
موفق باشی


رها حصاری
ساعت21:45---23 ارديبهشت 1392
سلام
طبق معمول اومدم نبودی
واسم عادت شده هر بار که به اینترنت وصل میشم بهت سر بزنم دست خودم نیست
موفق باشی


mehrdad
ساعت17:48---1 فروردين 1391
سلام اجی فرناز عیدت مبارک
تازه اجی اگه یه دفعه دیگه مزاحمت شد بگو ادبش کنم ناسلامتی من داداشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390سـاعت 17:7 نويسنده farnaz
яima